دیر و دور

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جای بلاگفا بنویسید او!

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ

به بلاگفا برنمی‌گردم، گرچه دلم برایش تنگ می‌شود. به بلاگفا برنمی‌گردم گرچه دلم برایش قنج می‌رود. به بلاگفا برنمی‌گردم حتا حالا که آدم شده، حالا که سلام کنی علیک سلام می‌دهد، حالا که زور می‌زند برگردم اما، من، به بلاگفا، بر، نمی‌گردم. بچه تخس‌ها را دیدی؟ لج می‌روند. لج رفته ام و هی زیر لب زمزمه می‌کنم "از گوشه‌ی بامی که پریدیم، پریدیم" بی‌خودی عشوه می‌آید. بی‌خودی ناز می‌کند. بی‌خودی هی خاطرات نمی‌دانم کِی را ورق می‌زند و هی صدای دو رگه اش را کوک می‌کند که گل در بر و می در کف و معشوق ... برو، برو رفته‌ی تا هنوز نیامده، برو رفته‌ی همیشه، رفته‌ی حتا، رفته‌ی هرگز... بگذار خیال کنم پریشان قصه‌ی آمدنت خواب بوده. عجله نکن. نترس. دوباره دور و برت شلوغ می‌شود. دوباره یادت می‌رود. دوباره کنار همه‌ی خنده هایت چال می‌افتد. دوباره آهسته می‌آیم سر بزنگاه، سر کج می کنم به برو بیایت، پوزخند می‌زنم، می‌گویم از اولش هم نبودی و می‌روم ...

  • رضا پیران

نظرات (۷)

سلام...منم ب بلاگفا برنمیگردم اما یقین دارم در بخش مدیریت بیان گم خواهم شد|:

پاسخ:
بلاگفا دره! با اینکه همچینم دلم نمی خواد دیوار بشنوه!
  • شفق ـــــ
  • اوهوم:)
    شاید همنینطور باشه که میگید
    البته شاید

  • ...:: بخاری ::...
  • چقد لخند شدم از این پست.

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    یک کمکی می خواستم.
    چند خطی دارم که لازم دارم به لهجه شیرازی ترجمه بشوند. 
    اگر لطف کنید راهنمایی و کمکی بفرمایید.

    + فرض بر این است که شخص گوینده یک روحانی ست.

    یاخدا، هُما دخترم بیا به بابا کمک کن.

    - آقای دکتر چه طوره؟! سَرِ پا میشه باز، نه؟!

    - بنده که تا صبح مُردَم از دل واپسی.. اینجا میمونم.

    - نفسم به نفسش بنده، چه طوری برم! قرار نمیگیرم جایی جز اینجا. نمیشه شما ریش گرو بذارید.


    پیشاپیش بابت وقتی که می گذارید سپاس گزارم.
  • آناهــیــ ـــتا
  • یاد وقتایی افتادم ک آدم با یکی قهر می کنه, بعد جلوش یکی دیگه رو خطاب می کنه ک, بهش بگو فلان.. :)
    مثلا یکی حوصلش نشه به اسمای قدیمی یه blog.ir اضافه کنه
    کلی از دنیا عقب نه؛ تو یه دنیای دیگه می مونه
    برنگردید!
    بلاگفا دزد شده ...
    دزد خاطرات ......


    سلام
    چخوب ک هرچند دیر اما بلخره پیدا شد وبتون برای من هم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی