دیر و دور

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

راه دوری نمی رود

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ق.ظ

وقتی کسی به شما می گوید "دلم برات تنگ شده" یعنی خودش -که روبرویش ایستاده- را کنار زده، خودش افتاده، پا گذاشته روی خودش، ازش رد شده و بعد به شما این جمله ی چهار کلمه ای را گفته. ببینید چقدر راه رفته؟ بی رحمی ست جوابش را ندهید. حتا این که بگویید "منم" هم بی رحمی ست. چهار کلمه گفته، شما بکنیدش پنج شش تا. بگویید منم دلم برات تنگ شده. کَرَم کنید اصلا و بگویید من که دلم برای تو بیشتر تر تنگ شده جانا.

  • رضا پیران

نظرات (۴)

:)

مهربونی..
الان اومدم، لایک کردم پست رو دیدم بعضی حرف ها اینقدر خوبن که با یک لایک و اینها دلت خنک نمیشه از حجم اینهمه خوب بودن. 

پیشنهاد میشه که وبلاگ ها یه گزینه داشته باشن که بشه این فلش ها رو هی فشار داد و فشار داد و اون قدر فشار داد شاید حق مطلب در خوب بودن پست رو ادا کرد(:
پاسخ:
:) ادا شد حق مطلب :) ممنون
سلام رضا
پاسخ:
علیکم سلام مهدی جان
  • ...:: بخاری ::...
  • دلتنگی
    خودش کلی حرفه
    حالا بکنیمش چار حرف.
    بعد جوابشم بشه ی حرف...
    کام آف ایت..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی