دیر و دور

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دوست دارم بروم، سر به سرم نگذارید

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ب.ظ

چند صد کیلو کالری انرژی در وجودم است که نمی دانم چطور آزادش کنم. کتاب بخوانم؟ نشریه بزنم؟ فحش بدهم به روحانی؟ بروم طلبه شوم همه ی عمرم را در روستاها و شهرهای کوچک ایران تبلیغ دین کنم؟ بروم کتابفروشی بزنم و هر کس آمد کتاب بخرد التماسش کنم فکر کن، عوض شو، تسلیم نشو، شجاع باش ... شب ها نقاب قرمز شاخ دار بزنم به صورتم و با قدرت های ماورایی به جنگ فساد این مملکت بروم؟ انتظارم را از جامعه ی آخر الزمانی پایین بیاورم؟ کنج عزلت گزینم؟ دعا کنم جامعه را فساد و تباهی پر کند تا حضرتش زودتر ظهور کنند؟ بنشینم اول از همه فکری به حال این التقاط فکری ام کنم؟ سبک زندگی ام را عوض کنم؟ بروم همه ی کولرهای دنیا را سرویس کنم؟ خسته شوم؟ کلافه شوم؟ تمامش کنم این همه نق زدن را؟ ... با این همه انرژی چه کار کنم؟ شانه ات را میاوری یک دل سیر گریه کنم؟

  • رضا پیران

نظرات (۸)

  • آرزوهای نجیب (:
  • چرا بین گزینه هاتون یه گزینه نیست که آدم سرشو بذار و بعد راحت بمیره ): 


    پاسخ:
    بهش فکر کردم اما دیدم شاید فکر کنن ما ترسیدیم. حاشا و کلا

    چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد

    نفس به بوی خوشش مشکبار خواهم کرد

    به هرزه بی می و معشوق عمر می‌گذرد

    بطالتم بس از امروز کار خواهم کرد

    هر آبروی که اندوختم ز دانش و دین

    نثار خاک ره آن نگار خواهم کرد

    چو شمع صبحدمم شد ز مهر او روشن

    که عمر در سر این کار و بار خواهم کرد

    به یاد چشم تو خود را خراب خواهم ساخت

    بنای عهد قدیم استوار خواهم کرد

    صبا کجاست که این جان خون گرفته چو گل

    فدای نکهت گیسوی یار خواهم کرد

    نفاق و زرق نبخشد صفای دل حافظ

    طریق رندی و عشق اختیار خواهم کرد

  • شاهزاده شب
  • سخته تحمل اینا
    پاسخ:
    عذابه
    جامه راه راه
    پای جامه راه راه
    میله های رو به رو
    راه راه
    پشت سایه روشن مژه، نگاه
    راه راه
    روی شانه ها
    راه راه تازیانه ها

    در میان این جهان راه راه
    این هزار راه
    راه
    راه
    کو؟ کجاست راه؟

    حکیم قیصر امین پور


    بنویسین...:)مثل الان
    پاسخ:
    نوشتن از درد، درد مضاعفه ... ولی قسم به همین درد که دنیا اینجوری نمی مونه ...
    آمووووووووووووووو نشریه ما رو تموم کن 
    پاسخ:
    :))
  • آنارم (این روزها...)
  • منم دارم...
    و دقیقا نمی دونم کجا حیف و میلش کنم!
    نوشته هاتون حقیقتا" زیبان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی