دیر و دور

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نفس عمیق

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۱۴ ب.ظ

بوی عرق بدن هایی که می چرخند و وای حسین می گویند و سینه می زنند برای من خوش تر از عطر یک میلیون و هشتصد هزار تومانی شماست، دوستِ عزیز!

پ.ن:

"از محلی که بوی بدن انسان را بده خوشت نمی آید؟ چون پاهای خودت هیچ وقت بو نمی دهد؟ از عبادتگاهی که بوی انسان را می دهد، برای انسان ها ساخته شده است و درونش انسان ها هستند بدت می آید؟ واقعا که افکار پاریسی در کله ات داری. این عطر جوراب ها مرا با خودم روبرو می کند. به خودم می گم که ارزش من بیشتر از همسایه ام نیست. بوی خودم را حس می کنم، بوی ما را حس می کنم، و بنابراین احساس بهتری پیدا می کنم."

موسیو ابراهیم | اریک امانوئل اشمیت

  • رضا پیران

نظرات (۱)

سلام جناب پیران 

کتابفروشی شما چه کتابهایی داره؟مثلا کتابهای تاریخ انقلاب مثل صخره سخت و یا کتابهایی در مورد مجاهدین انقلاب و اینها داره؟کتابهای  تاریخی چاپ مرکز اسناد انقلاب اسلامی ؟

پاسخ:
سلام. کتابفروشی کتاب داستان که نود درصد داستان و رمان داره اما کتابفروشی آفرینش دانشگاه شیراز، بله، داریم اونجا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی