دیر و دور

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نادر خانِ ابراهیمی

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۰۱ ب.ظ

از نادر نوشتن سخت است بس که زندگی کرده و آدم نمی‌داند کدام گوشه از این همه را روایت کند و راحت است بس که زندگی کرده و آدم نمی ماند که کدام گوشه را روایت کند. برای من نادر علاوه بر اینکه نویسنده ای بزرگ با آثاری بی نظیر است و علاوه بر اینکه شاعری ظریف بدون حتا یک کتاب شعر است، مردی ست که حرکت می کند. سراسر زندگی اش را حرکت کرده برای همین هم بعد از خواندن کتاب هایش آدم را به حرکت وادار می‌کند.

 

پ.ن:

من بعد از خواندن کتاب های یک نویسنده، خیالی از نوع دیدار با آن نویسنده دارم. رضا امیرخانی را خیلی دوست داشتم بغل کنم (که موفق شدم) با مصطفا مستور دلم می‌خواهد چای بنوشم، با بوکوفسکی سیگار بکشم، با تالکین توی بزرگترین کتابخانه ی دنیا کتاب بخوانم، به داستایفسکی خیره شوم، با چخوف قدم بزنم و... اما شدیدا دلم می‌خواهد با نادر به سفر بروم. خصوصا کوه، خصوصا کوه های سبلان. نادر برای من نماد حرکت است.

  • رضا پیران

نظرات (۵)

  • ...:: بخاری ::...
  • قلب درست کردم.

    نادر ابراهیمی بهترین نویسنده ایرانیه بی‌شک.

  • هانیه معینیان
  • سلام 

    قطعا نادر ابراهیمی یکی از بهترین نویسنده های ایرانی ست و آتش بدون دودش بهترین کتاب داستانی معاصر

     

    تعریف شما را از نادر ابراهیمی کاملا قبول دارم ولی واقعا نادر ابراهیمی بیش از این است

    با بوکوفسکی خیلی نگردید

  • سرکار علیه
  • یاد ناطوردشت افتادم که هولدن میگفت دلم میخواد زنگ بزنم با بوکوفسکی ساعت ها پشت ت لفن حرف بزنم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی