دیر و دور

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مگر چمنی بندهٔ خدا؟

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۰۸ ب.ظ

من اگر دختر بودم از لج این‌هایی که می‌گویند «یه‌‌کم زیبایی ببینیم!» و بعد عکس سرلخت دختر جوان و خوش‌اندام و موبلند و پیرهن‌چاکی را (مجموع این‌ها را بخوانید سکسی) فرو می‌کنند توی چشم مخاطب، نه فقط چادر می‌پوشیدم، روبنده هم می‌زدم. کاری به دین هم اگر نداشتم لااقل آزاده بودم! از شدت این تحقیر و توهین دردم می‌گرفت. 

پ.ن:

من که هر چه بیشتر می‌گذرد، بیشتر و غلیظ‌تر روی این نگاه مردسالار دنیای مدرن بالا می‌آورم. 

نظرات (۴)

بلندای قله قاف دوستانمون در آزادی همینجا بود دیگه . این جماعت اقتضای زندگیشون همینه ، شاید زیاد قابل سرزنش نباشند

چندش آور تر و تهوع آور تر  از همه اما این مذهبی های گوگولی هستن که شناگرای خوبی بودن منتها  تا حالا آب ندیده بودن 🙄

ما از هر پدیدیه‌ای ابلهانه‌ترین و سطحی‌ترین وجه ممکنش رو گرفتیم و تکرار و تکرار کردیم.

پاسخ:
ما یعنی مای ایرانی یا یعنی مای بشریت؟
دارم تاریخ می‌خونم. تهوع‌آوره بشری که قدرت و ثروت دستشه. بشر افسارگسیخته بعد از قرون وسطی و سلطه‌ی کلیسا

اتفاقا همین چند روز پیش یه آقا و خانوم رد شدن و دقیقا آقا با دیدنِ یه دختر (که لباسش بیشتر به لباسِ مجلسی شبیه بود) گفت : دنیا چقد قشنگ شده !!!

پاسخ:
منظور کثیفی از «قشنگ» داشته. کاش لااقل صادق بود و می‌گفت دنیا چقدر «برای من» قشنگ شده. جای قشنگ هم می‌گفت ...

زنان علیه زنان یعنی خانم‌هایی که با هر نوع همراهی این نگاه جنسی مردسالارانه، علیه بقیه‌ی خانم‌ها و علیه خودشون اعلام جنگ می‌کنن. جنگ علیه خانم‌هایی که لاغر نیستن، خوش‌اندام نیستن، ریزش مو دارن و کلا توی استانداردی که دنیای مردسالار به عنوان شخصیت زن جذاب (انگار که عروسک) معرفی کرده، نمره‌ی کمی می‌گیرن. برنده‌ی این جنگ نابرابر معمولا دنیای مردسالاره. بازنده‌ها جمعیت عظیم خانم‌هایی هستن که دچار بادی‌شیم (شرمندگی از بدن، از نوع اندام) می‌شن. دست به انواع عمل زیبایی می‌زنن. همه یه شکل می‌شن. و و و ... اتفاقا دیگه این جامعه زیبا نیست، فقط سکسیه. همون هم بعد مدتی دیگه نیست. زن‌های تحقیرشده. زن‌های فرومایه...

آفرین 👏👏

چقدر خوب گفتید ؛ کاش صادق بود و می گفت دنیا برای من قشنگ شده ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی