دیر و دور

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

و من شر حاسدٍ اذا حسد

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ق.ظ

به قدر تمام آدم‌هایی که تو را می‌بینند. به قدر تمام آدم‌هایی که می‌بینی‌شان. به قدر تمام آدم‌هایی که با تو حرف می‌زنند. به قدر تمام آدم‌هایی که باهاشان حرف می‌زنی. به قدر تمام آدم‌هایی که به تو چای تعارف می‌کنند. با تو می‌خندند. خیابانِ خنکِ شبِ تابستانی شهر را کنارت قدم می‌زنند. بعد از سلام و احوال پرسی نمی‌گویند "چه خبر؟" ، آخرین کتابی که خواندی را می‌خوانند، می‌دانند کِرِمِ گل بنفش بیشتر از قهوه‌ایِ ترمه مشکی بهت می‌آید، تو را با نام کوچکت صدا می‌کنند ... من حسودم، به قدر تمام آدم‌های لعنتی این شهر لعنتی، که بی‌خیال دستشان را بالا می‌آورند و تو را بغل می کنند.

  • رضا پیران

نظرات (۱۱)

درد  من از نبودنت نیست!
درد من از بودنت میانِ شعرهایی ست
که شاعرشان من نیستم...

پاسخ:
آفرین مهدی، خیلی خوب بود
  • ملیکا مشتاقی
  • قشنگ بود خیلی
    پاسخ:
    بله ... بود!
    البته هرچی فکر کردم اسم شاعرش یادم نیومد!!
  • ...:: بخاری ::...
  • حسودی نمی‎کنم/نقطه
    نه، من هرگز حسودی نمی‌کنم/نقطه
    به پیراهنت/نقطه
    یا روسری‌ات/نقطه
    یا حتی آن پپسی که در شب تجلی نوشیدی/نقطه
    من تنها
    تا سرحد مرگ
    حسودی می‌کنم به آن کفش‌های تایوانی پاشنه بلند دوست‌داشتنی
    که رازهای پیچیده‌ی راه رفتن را
    در شب مکاشفه
    به تو آموخت
    نه، این‌جا دیگر نقطه نمی‌خواهد ..

    { مصطفی مستور }
    ب اندازه ی تمام اندازه هایی ک زورم نرسید و نگرفتم 
    حسودم ب هرچشمی ک لبخندت را میبیند، هر دلی ک تو را می بیند، هر جانی ک احساست میکند، هر اشکی تو صاحبش هستی، هر قلبی ک تو صاحبش هستی.. هر زمینی ک تو روی آن راه میروی..هر سقفی ک تو از آبی بودنش عشق میکنی .. هر هوایی ک تو در آن نفس میکشی ...
    حسودم ... ب هر بادی ک بوی تو را دارد...
  • تسنیم بهشتی
  • عالیییی....
  • فاطیما کیان
  • چقدر پر احساس و چقدر لطیف بود
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • دقیقا دنبال چیزی بودم که بتواند حسادت را انهم از این نوعش توصیف کند

    +من شر حاسد اذا حسد
    خیلی خوب‌بود
    خیلی خوب بود
  • رها مشق سکوت
  • همه‌ی آنهایی که مرا می‌شناسند
    می‌دانند چه آدم حسودی هستم ؛
    و همه‌ی آنهایی که تو را می‌شناسند ...

    لعنت به همه آنهایی که تو را می‌شناسند !


    + نزار قبانی
  • شقایق رمضان پور
  • عجب!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی