دیر و دور

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نقطه

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۴۴ ق.ظ

می‌تونستی جنجال به پا کنی. فریاد بزنی و پشت سر هم یه سری حرف رو تکرار کنی که خسته شدم، بس کن، این چه زندگی ای شد ... می‌تونستی بعد از همه‌ی این حرفا گریه کنی و بری توی اون اتاق بخوابی. می‌تونستی تا چند روز، حتا چند هفته باهام حرف نزنی. قهر کنی. جلوی بقیه بخندی که انگار نه انگار و همین که تنها شدیم بی محلی کنی. می‌تونستی. به بوی خنده‌هات قسم بهت حق می‌دادم اما تو فقط چند ثانیه‌ی کوتاه خیره شدی تو چشمام، لبخند زدی ‌و آروم گفتی : اشکال نداره ...

  • رضا پیران

نظرات (۵)

  • شاهزاده شب
  • شاید عشق همینه...
    بسم الله
    سلام الله علیک

    سالها فکر من این است که تو الزاماً ....از دعای چه کسی این همه خوبی با من
    چشم بد دور ان شاء الله
  • مسافران محترم ایستگاه پایانی میباشد, لطفا هرچه سریعتر قطار و سکو را ترک فرمایید!
  • میدونم ربطی نداره ها اما میشه بگم...
    ساعت یه نمیدونم تایی از 21 کم داره
    آخه نیست که هوای تهران خر است اینه که سرم درد می کنه؛ تکیه دادم به شیشه مترو و چشمامو بستم, 3تا ایستگاه دیگه...
    مسافرا با هم صحبت میکنن اما حتی کلمه هارو نمی فهمم چه برسه به درک جمله, با خودم میگم کی بارون میباره پس...
    (مسافر کنار دستیم با یه لحن خاص!)
     -آره راسته.
    (چشمامو باز می کنم سرمو برمیگردونم سمتش)
     + ببخشید!؟
    (مسافر انتهایی ردیف روبرویی...)
     * هاشمی مرده.
     + هاشمی! کیه!؟
    (مسافری از ردیف خودم که دیگه زحمت دیدنشو ب خودم نمیدم)
     -رفسنجانی دیگه.
     ...
    توی مغزم تکرارش کردم" رفسنجانی مرده"
    به موازات این تکرار, صحنه ی تلویزیون بیش از 2 سال پیش پخش مجدد شد البته فقط تو تلویزیون شهاب رنگی 14اینچی ذهن من...
    "فرمانده بمیرم و تو بر تخت نباشی..."
    بین همهمه ی مسافرا سکوت عجیبی درون ینی اون ته وجود خودم حاکم شده گویا...
    "مسافران محتترم..."

    پاسخ:
    خدا رحمتشون کنه
  • آسمانی عبارآلود باوضعیت هشدار و ناگهان بارانی
  • اومدا...
    هنوزم داره میاد...
    اسیدی
    می سوزونه
    تا ته آلوئول جگرسفید
    عمیق
    مچکرم
    خودم فرهادم اما حیف! شیرین نیستی، تلخی...
    پاسخ:
    بریز
    تلخ تر بریز
    تو را بی مزه خواهم نوشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی