دیر و دور

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

برسد دست او که ...

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ

حمد هم از لب سرخ تو شنیدن دارد ...

پ.ن:

اصلا مهم نیست من شاعر نیستم. اصلا مهم نیست از آخرین شعری که گفتم چند ماه می گذرد. اصلا مهم نیست چند تا غزل نیمه رها کرده دارم. اصلا مهم نیست از من تا تو چه فاصله ی بعیدی ست... مهم این بغض لعنتی چسبیده به اینجام هست. مهم این حس حسادت خفه کننده است برای شنیدن یک آفرین از لب تو. ته کلام اینکه می دانم خودم که هیچ، نامه ام هم به کوی شما نمی رسد که نمی رسد و این را هم می دانم نرسیدن من و این نامه از همت نداشته ی خودم است که گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه نیست! اما می دانی؟ دل است دیگر! می گیرد. مچاله می شود. بغض می کند. می رود یک گوشه می نشیند آه می کشد بلکم بیایی دست بکشی سرش. بچه ست. بزرگ نشده. تو ببخش حضرت آقا.

  • رضا پیران

نظرات (۷)

  • معصومه فراهانی :)
  • آقای پیران
    میشه
    راحت تر از اونی که فکر میکنید
    فاصله بعیدی نیست
    من پری شب 
    وقتی بلندگو رو گذاشتن جلوم فهمیدم
    نه نیاز به پارتی بازی با علیرضا قزوه داره
    نه خییییلی شاعر بودن
    نه کتاب شعر داشتن
    نه جشنواره ال وبل رتبه اووردن
    فقط خدا
    فقط و فقط و فقط خدا..
    پاسخ:
    احسنت خانم فراهانی. مطالب وبلاگتون رو دنبال میکردم. احسنت بر شما. یقینا لیاقت میخواد دیدار با فرمانده و نصیحت شنیدن ازش. اونم بین این همه شاعر ، اییییییین همه شاعر ...
  • انارماهی : )
  • دل است
    میگیرد
    مچاله میشود
    رفته ها نمیفهمند نرفته ها چه حسی دارند ...

  • معصومه فراهانی :)
  • الان انار ماهی بمن تیکه انداخت؟
    :))
    رفته هام یه زمانی نرفته بودند
    مطمئنن میفهمند!
  • ...:: بخاری ::...
  • عه شمام ازین درد دلا دارین.

    لعنت ب تلویزیون.
  • انارماهی : )
  • رفته ها نمی فهمند نرفته ها چه حسی دارند معصومه ... نمی فهمند
    وقتی میگفتند:
    آفرین...آفرین...؛
    حسودی ام می شد...بغض گلومو میگرفت...
    باید آفرین شنیدن از حضرت ماه خیلی شیرین باشد..خیلی...

    با خودم فکر میکردم یعنی من اگر در مقابلشان بودم میتونستم بدون اینکه بغضم نترکه...بدون اینکه صدام نلرزه باهاشون صحبت کنم...
    .....
    .....


    خانم فراهانی'همون خانوم فراهانی که پیش اقا شعر خوند؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی