دیر و دور

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

finding Nemo

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ب.ظ
- هی صبر کن، کجا میری؟
- همه چیز تموم شد. ما دیر رسیدیم ...
- نه، تو نمی تونی ... صبر کن ... تو رو خدا نرو ... خواهش می کنم ... تا حالا هیچ وقت این قدر با یه ماهی نبودم ... و اگه تو بری ... اگه تو بری ... من با تو همه ی چیزا یادم می مونه ... راس می گم، ببین: P.sherman پلاک 42 ... 42 ... یادم می مونه، الان یادم میاد، می دونم، وقتی نگات می کنم حسش می کنم ... وقتی نگات می کنم انگار توی خونه م هستم، توی خونه م ... خواهش می کنم، من جدایی رو دوس ندارم، فراموشی رو دوس ندارم ...
- متأسفم "دوری"، باید برم ...
  • رضا پیران

نظرات (۳)

  • بهارنارنج :)
  • دوری یه پرتقالی مسته!
    :)
     نمیفهمه . باید با زبون نهنگ ها باهاش حرف بزنه .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی