دیر و دور

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گاوها با رنگ قرمز زود قاطی می کنند

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ب.ظ

اصلا فکر نکردم. نه که فرصت فکر کردن نبود، نخواستم عقلم فضولی کند. سابقه ی خوبی نداشتم توی فکر کردن و حرف زدن. نخواستم سبک سنگین کنم. نخواستم برای جوابی که می دهد برنامه ریزی کنم. اگر لبخند زد یعنی موافق است و ادامه بده، اگر تعجب کرد دوباره حرفت را بزن اما این بار با هیجان بیشتر، اگر عصبانی شد حرفت را عوض کن و ... نه! بی مقدمه، بی برنامه ریزی، بدون جولان عقل، بدون آب و تاب، رفتم جلو و گفتم: میشه دیگه این روسری قرمز رو نپوشی؟

  • رضا پیران

نظرات (۳)

گاوها کور رنگند....تو گاوبازی حرکت پارچه باعث عصبانی شدن و حملشون می شه.رنگ قرمز برای هیجان بیش تر تماشاچی هاست. 
#بنی_اسراییلی
پاسخ:
ماه هم یه توده ی بد رنگِ پر از چاله چوله ست که دستش بزنی گرد و غبارش می ره تو حلقت خفه ت می کنه، مرسی، اه.
آفرین. ...من جدا نمی فهمم چرا می گن ماه خیلی خوشگله...فوقش شب چهارده یکم قابل تحمل می شه...
سلام 
خب چرا گاو رو به خودتون نسبت میدین ؟ خط آخر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی