دیر و دور

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۱ ق.ظ

ساعت از دو و نیم هم گذشته. فردا ساعت نه قرار دارم اما قرار ندارم. پلکم سنگین نمی‌شود. خوابم را فروخته‌ام به یک کوه فکر و خیال. مخاطبین گوشیم را زیر و رو می‌کنم بلکم یکی از این شماره‌ها پر رنگ‌تر از بقیه شود که یعنی بیا به من پیام بده اما نمی‌شود. می‌روم سراغ آدم‌های مجازی. تمام پیام‌رسان‌ها را بالا و پایین می‌کنم، چند تا پیام هم می‌نویسم و ارسال نمی‌کنم و سر آخر ناامید می‌شوم از آدم‌ها. حجم اتاق را انبوه تاریکی گرفته. سیاهی مثل خاک، مثل شن می‌ریزد روی سرم، می‌ریزد توی گلوم، می‌ریزد توی چشم‌هام ... چشم‌هام را می‌بندم. به این فکر می‌کنم که لابد یک نفر یک جایی از این عالم دلش بدجوری شکسته که این حجم از بی قراری آوار شده روی سرم. همین که قصد می‌کنم بگویم خدایا ببخش متوجهش می‌شوم. تمام مدت اینجا بوده. خجالت می‌کشم از در به در زدنم. هیچی نمی‌گم. نه مثل همیشه با بغض می‌گویم یا ایها العزیز، نه می‌گویم انت القوی و انا الضعیف و هل یرحم الضعیف الا القوی، نه می‌گویم یا اله العاصین. هیچی. فقط خیره می‌شوم به انبوه تاریکی اطرافم و اشک هام گرد می‌شود و سیاه می‌شود و سر می‌خورد پایین و بوی خاک نمناک می‌پیچد توی اتاق. 

  • رضا پیران

نظرات (۴)

  • ..بیگانه ..
  • توی یک حالتی شبیه همین که نوشتید ، به جز قسمت آخرش ، بودم که پستتون و خوندم . قدرش و بدونید . خدا داشتن اتفاق قشنگیه .
    پاسخ:
    خدا داشتن اتفاقی نیست. شما هم خدا دارید حتا اگر باور نکنید که خدا دارید! 
  • طاهر حسینی
  • بهترین دوست انسان کتاب است یا انسان یا خدا؟
    پاسخ:
    انسان. بهترین وسیله برای لمس خدا، درک خدا، رسیدن به خدا، دوستی با خدا
    بسم الله
    عبیدک بفنائک، مسکینک بفنائک، فقیرک بفنائک، سائلک بفنائک 
    از این موقعیتا احتمالا برا هممون پیش اومده. من اینجور وقتا فقط دلم میخواد این مدلی قربون صدقه برم و خیلی وقتا هم تا نفس دارم براش آه بکشم و صداش کنم .
    حس و حالتون ماندگار باشه الهی و دلتون مملو از حضور حضرت الله

    از روزی که این نوشته تون رو خوندم ذکرهایی که تکرار کرده بودین کامل تو ذهنم ثبت شده و گاهی ناخودآگاه بر زبان جاری میشه خیلی دلی نوشته بودین حتما که اینطوری بر دل نشست موفق باشین 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی